משוב על השירות במוקד הרישום - כיוונים

משוב על השירות במוקד הרישום

חשוב לנו לדעת מה חשוב לך!

בימים אלו חברת כיוונים עושה מאמצים רבים על מנת לשפר את רמת השירות במשרדי החברה, לחסוך בזמנכם ולהקל עליכם בקבלת שירות יעיל, פשוט וזמין.

בטופס זה תוכלו לחוות דעתכם על השירות שקיבלתם, להעלות הצעות לשיפור ונקודות כלליות לציון.

נשמח אם תוכלו להקדיש מס' דקות מזמנכם למילוי השאלון.

משוב על השירות במוקד הרישום

  • נא דרג/י את שביעות רצונך מהשירות שקיבלת: תנאי המתנה (מקום ישיבה, ניקיון וכו')
    דרגות הערכה: 5 מעולה, 4 טוב מאוד, 3 טוב, 2 בינוני, 1 טעון שיפור
  • זמן ההמתנה לקבלת שירות:
    דרגות הערכה: 5 מעולה, 4 טוב מאוד, 3 טוב, 2 בינוני, 1 טעון שיפור
  • רמה מקצועית של נותני השירות:
    דרגות הערכה: 5 מעולה, 4 טוב מאוד, 3 טוב, 2 בינוני, 1 טעון שיפור
  • אדיבות / יחס של נותני השירות:
    דרגות הערכה: 5 מעולה, 4 טוב מאוד, 3 טוב, 2 בינוני, 1 טעון שיפור

תודה על שיתוף הפעולה!

  • image002

    חג פורים בפתח, וההכנות כבר בעיצומן. מתחפשים לאנה, אלזה, אלאדין, ספיידרמן או אולי לחד קרן? הכי חשוב שתעשו זאת בבטחה ובלי סיכונים מיותרים.

  • כתבת קייטנה

    חדש! קייטנת מדע וטכנולוגיה! במחיר מסובסד! התכנים בקייטנה: ריגול והסוואה, הצפנה, התמצאות בשטח וניווט, אלקטרוניקה ואופטיקה, יציאה לבריכה. מוקד פעילות: מרכז פאני קפלן וביה"ס אמירים תל"י רח' קלאוזנר שכונה ד' שעות הקייטנה : 8:00-13:00 מחיר : 80 ₪

  • 4

    לקוחות יקרים, ביום ראשון 19.2.17 לא תתקיים קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני במוקד רישום ושירות לקוחות. נשוב לפעילות סדירה ביום שני 20.2.17 בשעה 9:00.

חדשות חמות!

    Sorry, no content matched your criteria.

דילוג לתוכן