פורים עד דלא ידע תשע"ז - כיוונים

פורים עד דלא ידע תשע"ז


את חג הפורים האחרון לא ישכחו תושבי באר שבע והדרום עוד הרבה זמן.

למעלה מ-20 מוקדי פעילות ברחבי העיר הציעו לחגוג את פורים באווירה חגיגית וצבעונית.

הפור נפל. את פורים בעיר חגגו 4 ימים!

זה התחיל במסיבת הרחוב העליזה והססגונית בעיר העתיקה, עם תחפושות מוזרות ומצחיקות, בצד התחפושות ה"רגילות", ברים ומסעדות ששותפו בחגיגה והמון צבע, מוסיקה ושמחה. במוצ"ש התקיימה קריאת מגילה במספר מוקדים ובנוסחים שונים מהנוסח המסורתי ועד לגרסה הומוריסטית למבוגרים בלבד.

ביומיים הבאים נשטפה העיר בחוגגים מכל הגילאים ומכל המגזרים.

במתחם ישפרו פלנט התקיים האירוע המרכזי עם אמנים מן השורה הראשונה, דוכני יצירה והפעלה והכל, על רקע תפאורה מרהיבה שייצגה את מיטב יצירות הקולנוע מכל הזמנים. למעלה מ-50,000 מבלים נספרו במתחם בשעות הקרנבל.

שעריהם של באר אברהם, מתחם הקטר 70414, נגב ZOO, הלונדע – מוזאון הילדים של באר שבע, מוזאון הנגב לאמנות, המוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח היו פתוחים בשני ימי החג ואלפי מבקרים נהנו ממגוון פעילויות הקשורות בחג הפורים.

העיר באר שבע אמנם אינה מוקפת חומה, אך זה לא עצר את רצף החגיגות וגם בשושן פורים התקיימו חגיגות פורים ססגוניות ומהנות. 4 מרכזים קהילתיים עוצבו ברוח סיפורי האגדות ומאות ילדים והורים נהנו ממופעים, סדנאות, שירים וריקודים באווירת עמי ותמי, הקוסם מארץ עוץ, אלאדין ומנורת הקסמים ואליסה בארץ הפלאות.

בחברת כיוונים מציינים בסיפוק את הצלחת האירועים וכבר נערכים לאירועי פסח, כאשר אירוע השיא יתקיים בפארק נחל באר שבע ב13/4 החל מ-10:00 בבוקר. האירוע חינמי ומתאים למשפחות.

כמו כן, מתוכננת פעילות בצבע בלונדע וסיורים בעיר העתיקה סביב באר אברהם, מתחם הקטר, גלריות אמנות ופארק קרסו למדע.

שלומי נומה, מנכ"ל כיוונים: "ההחלטה לחגוג את פורים מיום שישי ועד שני נבעה מהצורך לתת מענה למגוון האוכלוסיות החיות בעיר. מסטודנטים וצעירים שקיבלו מענה מתאים במסיבת הרחוב, הציבור הדתי שנהנה מקריאת מגילה ברוח המסורת משולבת במסיבת פורים והמשך במשפחות עם ילדים שנהנו ממרתון של אירועים ומופעים פורימיים. פורים מאחורינו ואנו בעיצומן של ההכנות לאירועי פסח. בהחלט יש למה לצפות".

 

פוריםפורים4פורים5

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן