ספורטיב gym - כיוונים
Focus---Recreation

ספורטיב gym

  • כתובת למשלוח דואר: שדרות הערים התאומות 20, באר שבע
  • טל:08-6414444 (שלוחה 1)
  • מייל:gym@kivunim7.co.il
  • שעות פעילות:
ספורטיב gym היא רשת כושר עירונית המנוהלת תחת חברת כיוונים. ספורטיב gym היא רשת המונה 3 סניפים, והם ממוקמים במרכזים קהילתיים, ובקרוב מאוד יצטרף סניף נוסף – פלח 5. סניף רמות - כולל חדר כושר, סטודיו פיטנס לנשים בלבד ואימונים אישיים שעות פעילות: א'-ד' - 06:00-23:00 ה' - 06:00-12:00, 15:00-23:00 ו' - 07:00-19:00 שבת - 09:00-22:00 סניף נחל בקע – כולל חדר כושר, סטודיו פיטנס לנשים בלבד ואימונים אישיים שעות פעילות: א'-ה' - 08:00-12:00 ו-17:00-22:00 ו' - 08:00-16:00 סניף טאובל – כולל שני מתחמים: פילאטיס מכשירים וזירת אגרוף אולימפית לפי הרשמה צוות ניהולי: חן גנון – מנהלת רשת ספורטיב gym דימה רזינקוב – מנהל חדר כושר סניף רמות ספורטיב ומנהל זירת איגרוף מישל אביגזר – מנהל חדר כושר סניף נחל בקע אורן רוש – מנהלת מקצועית עמוד פייסבוק - sportivgym עמוד אינסטגרם - sportive.gym
1 2 3 פילאטיס - שיטת אימון גופני שתפקידה עיצוב, חיטוב, חיזוק הגוף והשרירים. מסייעת בשיפור היציבה, הארכת השרירים ושיווי משקל.

עיצוב וחיטוב - שיעור המורכב מרצף תרגילים המסייעים לחיטוב הגוף בדגש על אזור בטן, ישבן וירכיים ובכך משפר את תהליך ההרזיה.

זומבה - שיעור המשלב צעדי ריקוד של מוזיקה לטינית מהפנטת בפעילות גופנית כדי ליצור אימון דינאמי כייפי וקל לביצוע, אין צורך בניסיון קודם בריקוד או קורדינציה.

צפיפות עצם - רצף תרגילים בשכיבה או עמידה שמטרתם מניעת דלדול עצם (אוסטאופורוזיס)  הנפוץ לאחר גיל המעבר.

יוגה - תרגול המשלב חיזוק וגמישות, בריאות הגוף המובילה לשלווה ושקט.

ריקודי בטן - שיעור המשלב לימוד של תנועות אגן וחזה, מקור הריקוד טמון בארצות ערב והוא מבוסס כולו על אהבה, חן וחושניות.

שיעור אירובי - (מדרגה/ריצפה) מורכב ממספר קומבינציות, שלימודן ותרגולן מהווה פעילות אירובית, המשפרת את סיבולת לב הריאה ומסייעת בתהליך ההרזיה.

קיקבוקסינג - מורכב מלימוד ותרגול של מספר קומבינציות שמקורן בשיטת לחימה המשלבת בעיטות ואגרופים. שיעור המשפר את סיבולת לב הריאה ומסייע בתהליך ההרזיה.

KICK AND SHAPE – שיעור קיקבוקסינג המשלב אלמנטים מעולם העיצוב

עיצוב דינאמ י- שיעור אירובי המשלב תרגילי חיזוק בעזרת אביזרים.

פיטבול - שיעור עיצוב המשלב עבודה עם כדור הפיטבול.

עיצוב לאטיס - שיעור המשלב את עקרונות הפילאטיס (הארכת שריר וטיפוח היציבה) יחד עם תרגילי חיטוב.

ATB – שיעור עיצוב וחיטוב עם התמקדות על עבודת בטן, ישבן ירכיים.

HIIT High-intensity interval training, אימון הפוגות בעצימות גבוהה. אסטרטגיית אימון המשלבת אימון אנאירובי קצרים, ומכילה ביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי עצים פחות. שיטת אימון קארדיו-ואסקולרי. אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים של פחמימות ושומנים.

אימון רצועות – שיטת אימון כח באמצעות רצועות תלייה, תרגילים העובדים על כלל שרירי הגוף. עבודת המתאמן היא כנגד משקל גופו ובעת האימון פועלים מס' שרירים. פיתוח כח, שיווי משקל ויציבות בו זמנית.

CORE  - אימון שרירי ליבה המכיל רצפים המתעצמים בהדרגתיות, שמטרתו לשפר כח גמישות ואיזון לכל הגוף תוך התמקדות בנשימה ותנועה.

CIRCUIT TRAINING – אימון תחנות לצורך שיפור מספר מרכיבי כושר ב זמנית  (סיבולת שריר, סיבולת אירובית וכו') מתאפין בהוצאה אנרגטית גבוהה יחסית. האימון מבוסס על ביצוע רצף תרגילי התנגדות עם זמן מנוחה מינימלי בית תרגיל לתרגיל.

 POWER SHAPE/ GYM FITTNES – שיעור עיצוב וחיטוב כנגד משקלים גבוהים ומס' חזרות נמוך המדמה עבודת כח בחדר הכושר. בניית מסת שריר וחיטוב הגוף.

 

אימון נעים,

צוות ספורטיב Gym

 
סדנאות ריצה סדנאות ריצה לנוער סדנת אתלטיק סטייל – סדנת אימונים אישיים בקבוצות אימונים אישיים

עוד בספורטיב gym

גלריה

  • SNAP-44
  • SNAP_br7-32
  • SNAP_br7-34
  • SNAP_br7-29
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • KT8_9864
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • KT8_9876
  • סטודיו אירובי
  • חדר כושר
  • KT8_1881