ספורטיב gym - כיוונים

ספורטיב gym

  • כתובת למשלוח דואר: שדרות הערים התאומות 20, באר שבע
  • טל:086290001
  • מייל:gym@kivunim7.co.il
  • שעות פעילות:

ספורטיב- רשת חדרי הכושר של באר שבע

ברשת 5 סניפים הפזורים ברחבי העיר במרכזים הקהילתיים: רמות, פלח 5, נחל בקע, היכל קדמא ומהווים מרכז איכותי לתרבות הפנאי ואורח חיים בריא.

כל חדרי הכושר מאובזרים בציוד חדשני ומקצועי ומצעים מגוון רחב של אימונים: אישיים ופרטיים, שיעורי סטודיו מגוונים: עיצוב, זומבה, פילאטיס, CORE, אימוני כוח מתקדמים, סדנאות והרצאות בנושא ספורט ואורח חיים בריא.

בכל סניף צוות מאמנים ומאמנות מוסמכים למגוון ענפי ספורט הנותנים מענה אישי לכל מתאמן כמו כן בכל הסניפים מלתחות ותאי שמירת חפצים.

ברשת גם סטודיו לפילאטיס מכשירים במרכז קהילתי טאובל וחדר כושר ייחודי ובלעדי לנשים דתיות במרכז קהילתי "קדמא".

מגוון אפשרויות לרכישת מנויים, כרטיסיות ואימונים אישיים. מחירים מיוחדים לקרנות השוטרים, ברום, קמ"ג, בנק הפועלים ועוד ועדי עובדים שבהסדר.


סניף רמות
כולל חדר כושר, סטודיו פיטנס לנשים בלבד ואימונים אישיים

שעות פעילות:
א'-ד' - 06:00-23:00
ה' - 06:00-12:00, 15:00-23:00
ו' - 07:00-19:00
שבת - 09:00-22:00


סניף נחל בקע
כולל חדר כושר, סטודיו פיטנס לנשים בלבד ואימונים אישיים

שעות פעילות:
א'-ה' - 08:00-12:00 ו-17:00-22:00
ו' - 08:00-16:00


סניף טאובל
כולל שני מתחמים: פילאטיס מכשירים וזירת אגרוף אולימפית לפי הרשמה


סניף פלח (פלח 5)
כולל חדר כושר, סטודיו פיטנס לנשים בלבד ואימונים אישיים סטודיו, רחוב יהודה פינסקר 2

שעות פעילות:
א'-ד' - 06:00-23:00
ה' - 06:00-12:00, 15:00-23:00
ו' - 07:00-19:00
שבת - 09:00-22:00  


סניף היכל קדמא:
סטודיו פיטנס לנשים בלבד לפי מערכת חוגים,

כתובת: אבוחצירא 3, ו' החדשה, באר שבע


צוות ניהולי:

חן גנון – מנהלת ספורטיב – רשת מועדוני הכושר של באר שבע.
אוריין יוסופוב – מנהלת שירות ומכירות
אורן רוש – מנהלת סטודיו ופילאטיס מכשירים
דימה רזינקוב – מנהל חדר כושר סניף רמות ספורטיב ומנהל זירת איגרוף
חן שלג- מנהל חדר כושר סניף פלח 5
מישל אביגזר – מנהל חדר כושר סניף נחל בקע
שירן בן עטיה – רכזת שירות ומכירות- סניף קדמא

עמוד פייסבוק - sportivgym

עמוד אינסטגרם - sportive.gym

להסדרי הנגישות של מוקדי כיוונים >> לחצו כאן

פילאטיס - שיטת אימון גופני שתפקידה עיצוב, חיטוב, חיזוק הגוף והשרירים. מסייעת בשיפור היציבה, הארכת השרירים ושיווי משקל.

עיצוב וחיטוב - שיעור המורכב מרצף תרגילים המסייעים לחיטוב הגוף בדגש על אזור בטן, ישבן וירכיים ובכך משפר את תהליך ההרזיה.

זומבה - שיעור המשלב צעדי ריקוד של מוזיקה לטינית מהפנטת בפעילות גופנית כדי ליצור אימון דינאמי כייפי וקל לביצוע, אין צורך בניסיון קודם בריקוד או קורדינציה.

צפיפות עצם - רצף תרגילים בשכיבה או עמידה שמטרתם מניעת דלדול עצם (אוסטאופורוזיס)  הנפוץ לאחר גיל המעבר.

יוגה - תרגול המשלב חיזוק וגמישות, בריאות הגוף המובילה לשלווה ושקט.

ריקודי בטן - שיעור המשלב לימוד של תנועות אגן וחזה, מקור הריקוד טמון בארצות ערב והוא מבוסס כולו על אהבה, חן וחושניות.

שיעור אירובי - (מדרגה/ריצפה) מורכב ממספר קומבינציות, שלימודן ותרגולן מהווה פעילות אירובית, המשפרת את סיבולת לב הריאה ומסייעת בתהליך ההרזיה.

קיקבוקסינג - מורכב מלימוד ותרגול של מספר קומבינציות שמקורן בשיטת לחימה המשלבת בעיטות ואגרופים. שיעור המשפר את סיבולת לב הריאה ומסייע בתהליך ההרזיה.

KICK AND SHAPE – שיעור קיקבוקסינג המשלב אלמנטים מעולם העיצוב

עיצוב דינאמי- שיעור אירובי המשלב תרגילי חיזוק בעזרת אביזרים. פיטבול - שיעור עיצוב המשלב עבודה עם כדור הפיטבול.

עיצוב לאטיס - שיעור המשלב את עקרונות הפילאטיס (הארכת שריר וטיפוח היציבה) יחד עם תרגילי חיטוב.

ATB – שיעור עיצוב וחיטוב עם התמקדות על עבודת בטן, ישבן ירכיים.

HIIT High-intensity interval training, אימון הפוגות בעצימות גבוהה. אסטרטגיית אימון המשלבת אימון אנאירובי קצרים, ומכילה ביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי עצים פחות. שיטת אימון קארדיו-ואסקולרי. אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים של פחמימות ושומנים.

אימון רצועות – שיטת אימון כח באמצעות רצועות תלייה, תרגילים העובדים על כלל שרירי הגוף. עבודת המתאמן היא כנגד משקל גופו ובעת האימון פועלים מס' שרירים. פיתוח כח, שיווי משקל ויציבות בו זמנית. CORE

  - אימון שרירי ליבה המכיל רצפים המתעצמים בהדרגתיות, שמטרתו לשפר כח גמישות ואיזון לכל הגוף תוך התמקדות בנשימה ותנועה.

CIRCUIT TRAINING – אימון תחנות לצורך שיפור מספר מרכיבי כושר ב זמנית  (סיבולת שריר, סיבולת אירובית וכו') מתאפין בהוצאה אנרגטית גבוהה יחסית. האימון מבוסס על ביצוע רצף תרגילי התנגדות עם זמן מנוחה מינימלי בית תרגיל לתרגיל.

 POWER SHAPE/ GYM FITTNES – שיעור עיצוב וחיטוב כנגד משקלים גבוהים ומס' חזרות נמוך המדמה עבודת כח בחדר הכושר. בניית מסת שריר וחיטוב הגוף.

 

אימון נעים,

צוות ספורטיב Gym

 

סדנאות ריצה

סדנאות ריצה לנוער סדנת אתלטיק סטייל – סדנת אימונים אישיים בקבוצות אימונים אישיים

עוד בספורטיב gym

גלריה

  • SNAP-44
  • SNAP_br7-32
  • SNAP_br7-34
  • SNAP_br7-29
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • KT8_9864
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • אימון בחדר הכושר ספורטיב Gym
  • KT8_9876
  • סטודיו אירובי
  • חדר כושר
  • KT8_1881