תקנון הגרלת רישום ליום ההליכה  תשפ"א בחברת כיוונים - כיוונים

תקנון זה הינו חוזה ומטרתו להסדיר את היחסים בינך לבין 'חברת כיוונים' באר שבע המפעילה ומרכזת את הגרלת הפעילות בפייסבוק עבור יום ההליכה תשפ"א. תקנון זה חל על כל המשתתפים בהגרלה. התקנון ממצה את זכויות הצדדים וחובותיהם בקשר להשתתפות בהגרלה ועצם ההשתתפות בהגרלה מהווה הסכמה מלאה לאמור בו. התקנון שלהלן כתוב בלשון זכר, לשם הנוחות בלבד, אך הוא מכוון גם לנקבה. 1. זכאים להשתתף בהגרלה כל מי שחפץ בכך ובתנאי שקיים את התנאי להלן:

  • א. מי שנרשם להגרלת השתתפות ביום ההליכה הבינלאומי בחברת כיוונים בהרשמה מקוונת שהיא להלן החל מיום פתיחת ההרשמה 29/10/2020 ועד 31/10 בחצות.

2. שמות הזוכים יפורסמו ביום ב בתאריך 2/11/2020 על גבי דף הפייסבוק של כיוונים וכן תימסר הודעה אישית לזוכים. 3. יובהר כי הזוכה הוא נציג משפחה שנרשם להגרלה, לפיכך הזכייה הינה פרסונלית וההגרלה תתבצע על פי שם נציג המשפחה שנרשם (שם פרופיל הפייסבוק) , והוא בעל הזכאות הבלעדית למימוש הזכייה אשר תירשם על שמו בצירוף מספר ת.ז. 4. יובהר כי במידה וישנם מספר רשומים ליום ההליכה על אותו גורם ,לא יינתנו כפל מתנות כל נרשם זכאי למתנה אחת בלבד. 5. תנאים כללים:

  • א. עצם ההשתתפות בהגרלה מהווה הסכמה לתקנון זה. יובהר כי כיוונים תצא להגרלה זו ב 01/11/2020 לפיכך נרשמים שביצעו הרשמה מוקדמת ליום ההליכה תשפ"א בטרם פרסומה של ההגרלה מהווים הסכמה מלאה להשתתפות בהגרלה וזאת היות וההגרלה הינה חינמית בכל אופייה, הפרסים שיחולקו במסגרתה אינם כוללים כל תשלום נוסף ו/או מסירת פרטים נוספים של הזוכה ומהווים הטבה בלבד ללא כל התחייבות.
  • ב. לכיוונים שמורה הזכות לדרוש מהזוכה להציג לה אישורים בדבר זהותו לרבות ספח ת.ז של הורה הזוכה.
  • ג. למשתתף בהגרלה לא תהיה כל טענה או דרישה או תביעה כלפי כיוונים בכל הקשור להשתתפות בהגרלה או בזכייה בהגרלה.
  • ד. על המשתתפים להירשם בלינק המיועד לכך בפוסט וכן להעלות תמונה המתעדת את ההליכה בפוסט השיווקי בדף הפייסבוק של כיוונים.
  • ה. ההגרלה לתושבי באר שבע בלבד.

6. הזוכים יבחרו בהתאם להגרלה המתבססת על שמות האנשים המעלים תמונה לפוסט של יום ההליכה  וכותבים את פרטיהם בקישור שיצורף שם.  ההגרלה תיערך בכיוונים ותפוקח על ידי עו"ד, רו"ח ונציג אגף הכספים מטעם החברה אשר יהוו וועדה מפקחת לעניין ההגרלה. 7. הפרסים:

  • א. מובהר בזה כי הפרס הינו אישי למשתתף הזוכה בלבד. לא ניתן להמיר הפרס בכסף או במוצר אחר. בין הנרשמים יוגרלו 10 זוכים אשר ירשמו בלינק שיצורף לפוסט השיווקי בדף הבית של כיוונים בפייסבוק.
  • ב. כל זוכה יקבל וואוצ'ר לרכישת ציוד ספורט בעלות של 300 ₪ לרכישה עצמאית.
  • ג. מימוש הפרס ייעשה, בהצגת תעודת זהות הזוכה והצגת ספח ת.ז. הרלוונטי המצביע על זהותו של הזוכה. מימוש הפרס ייעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • ד. יובהר בזאת כי לעובדי 'חברת כיוונים' ו'עיריית באר שבע' או כל גורם אחר הפועל מטעמן – לא תינתן האפשרות לזכות בפרסים, אך לא תימנע מהם ההשתתפות בפעילות.

טל"ח

דילוג לתוכן