חודש פברואר יוצא מן הכלל - פעילות ארצית, להעלאת המודעות לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה - כיוונים

חודש פברואר יוצא מן הכלל – פעילות ארצית, להעלאת המודעות לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה


חודש שלם שמוקדש להשתלבות בחברה הישראלית, חיבוריות בין אוכלוסיות עם ובלי מוגבלות, ומחויבות לחברה מגוונת ומאוחדת. גם בפברואר וגם לאורך השנה אנחנו כאן במטרה לנרמל, לקרב ולחזק את הקשר בין הקהל הרחב לבין א.נשים עם מוגבלויות

במהלך חודש פברואר ציינו ברחבי העיר את אירועי פברואר יוצא מן הכלל.

החודש כולו הוקדש לטובת העלאת המודעות להשתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בכל התחומים.

במהלך כל החודש, קיימו עיריית באר שבע וחברת כיוונים מגוון רחב של  פעילויות שונות במערכת החינוך: גני הילדים ובתי הספר היסודיים והתיכונים בעיר, במרכזים הקהילתיים ובפארקים שמטרתם לעלות את המודעות ולשאוף לשילוב מירבי של אנשים בעלי מוגבלויות בחברה.

בין הפעילויות: הרצאות של אנשים עם מוגבלות וסיפורי חיים מעוררי השראה, הקראות סיפורים עם מסרים ייחודיים, הצגות עם מסרים ערכיים של קבלת השונה, סדנאות כתיבה, מוזיקה וספורט  שהועברו על ידי אנשים עם מגבלה, ושפע פעילויות מיוחדות שהעבירו מדריכי החוגים ,בתחומים שונים, בתחילת השיעור ואף הורים לילדים מיוחדים שסיפרו את סיפורם הייחודי.

באמצעות הפעילויות  נחשפו תושבים רבים לתוכן שונה ומיוחד על קבלת השונה והחיים לצד ועם בעלי המגבלות.

אנו מודים  לכל השותפים, לכל המנחים בסדנאות, המרצים , המפעילים שלקחו חלק בחודש זה במטרה להעלות את המודעות לעולם המוגבלויות, ובעיקר לאנשים בעלי מוגבלות ולהוריהם שחשפו בפנינו את חיי היום יום שלהם כדי שנשכיל, נלמד ובעיקר נקבל בשיוויון ובאהבה את בעלי המוגבלויות .

תודה לכל העוסקים במלאכה במרכזים הקהילתיים, למדריכי החוגים ולמחלקה לאוכלוסיות מיוחדות לרכזות בתוכניות השונות שהובילו את כלל האירועים ברחבי העיר.

כולנו שונים, וכולנו שווים!!

פברואר יוצא מן הכלל
פברואר יוצא מן הכלל
פברואר יוצא מן הכלל
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן