נרתמים להעלאת המודעות ולהבטחת סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בבאר שבע - כיוונים

נרתמים להעלאת המודעות ולהבטחת סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בבאר שבע


עיריית באר שבע בשיתוף עמותת יהל נרתמת להעלאת המודעות ולהבטחת סביבה בטוחה לילדים אלרגיים בעיר. לאחרונה אנו עדים לעלייה גדולה בשיעור הילדים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים למזון בישראל, במסגרת מגוון מהלכים בהם פעולות הסברה שמקדמת העירייה על מנת לעורר את המודעות ככל שניתן בין היתר יוצבו בשבועות הקרובים שלטים בכניסה לפארקים גדולים ברחבי העיר, חולק לתושבים דף מידע בנושא בצרופה לארנונה וכן יערך קמפיין מדיה דיגיטאלית. בנוסף, יוצב שילוט בכניסה למוסדות חינוך בהם לומדים ילדים אלרגיים בכדי לאפשר סביבה לימודית בטוחה ככל שניתן, שכן גם חלקיקים מזעריים של מרכיבים אלרגנים עלולים לגרום לתגובות אלרגיות קשות ואף למוות.

כידוע, כדי שניתן יהיה לאפשר סביבה בטוחה נדרשת הירתמות תושבים גם במרחבים הציבוריים ובפעילויות שכולנו לוקחים בהם חלק ביניהם גינות המשחקים, אירועי התרבות, חוגים, תנועות הנוער, מסיבות, ימי הולדת ועוד. כל מה שחשוב לעשות הוא להיות מודעים ולהתחשב. שכן מודעות מצילה חיים.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ': " מדובר בנדבך נוסף המבטא את החזון החינוכי העירוני שבבסיסו ערכים של אהבת האדם, קבלת האחר, התחשבות ואחריות חברתית. כך מגדלים דור שנכון להכיר בצרכים המיוחדים של זולתם. דור עם תחושת ערך עצמי, שייכות ומעורבות חברתית. זו כוחה של קהילה שהערבות ההדדית היא נר לרגליה ".

 מ"מ וסגנית רה"ע מחזיקת תיק החינוך בעיריית באר שבע, ד"ר חפצי זוהר: " עקרונות המהלך מבטאים עוגן בחינוך לערכים ומעל לכל חינוך לאהבת האדם. זוהר הוסיפה, ג'ון דיואי אמר פעם כי "תפקידו של החינוך הוא לא להכין לחיים. חינוך הוא החיים עצמם".

בברכה,
אורטל סגל
סגנית דובר עיריית באר שבע

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן