פעילויות זום בסגר בעיר באר שבע (לו"זום) - כיוונים

פעילויות זום בסגר בעיר באר שבע (לו"זום)


בתחילת שנת הלימודים החל לפעול בבאר שבע גרעין נח"ל של תנועת החלוץ. הגרעין מורכב מעשרה חיילים וחיילות שגרים בעיר, ועובדים בבתי הספר השונים, במועדוני הנוער ויחד עם מחלקת הנוער.

שבועיים לפני ראש השנה תשפ"א, הוכרז במדינה על סגר כללי למשך שלושה שבועות. חברי הגרעין זיהו את ההזדמנות המונחת לפניהם והבינו כי קיים צורך לפעילויות פנאי בקרב בני הנוער בשעות אחר הצהריים. לטובת מענה על צורך זה, גייסו החיילים את תנועות וארגוני הנוער, מכינת "ארז" הפועלת בעיר, מועצת הנוער ומתנדבים נוספים. זאת במטרה להרחיב את הפעילויות שיענו ויתאימו למגוון רחב של גילאים. במטרה לענות על כמה שיותר צרכים ורצונות של בני הנוער, מתבקשים בני הנוער לענות על שאלון אשר מופץ ברשתות החברתיות.

במסגרת הפעילויות שוחחו בני הנוער עם לוחמים ולוחמות, הכינו קישוטים לסוכה, שוחחו עם נציגי לשכת גיוס ולקחו חלק באימוני כושר. בהמשך צפויים בני הנוער לקחת חלק בסדנת בישול, שיחה לגבי יציאה לשנת שירות ומכינות, הכנה ליום המא"ה וכיוצא בזה.

בכל תחילת שבוע, מופצים נושאי המפגשים והשעות שבהם הם מתקיימים דרך תנועות וארגוני הנוער, בתי הספר, חברת "כיוונים" באינסטגרם ובפייסבוק ודרך קבוצת ווטסאפ ייעודית לעדכונים.
נשמח לראותכם בפעילויות!

הצטרפו לעדכונים- https://chat.whatsapp.com/JPhWBTDVIlhDDd86gdPGHJ

1
2
פרסום 1
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן