תושבי באר שבע - בואו ליזום: פרויקט "חושבים עושים" מגיע לבאר שבע - כיוונים

תושבי באר שבע – בואו ליזום: פרויקט "חושבים עושים" מגיע לבאר שבע


פרויקט "חושבים עושים" מגיע לשכונה ב' בבאר שבע ומזמין את תושבי השכונה להציע מיזמים חברתיים. הפרויקט, שנוצר ביוזמת חברת כיל ובשיתוף עיריית באר שבע וחברת כיוונים, החברה לתרבות הפנאי בבאר שבע, מציע לתושבים ליזום פרויקטים במרחב הציבורי או למען הציבור ולקבל ליווי, ייעוץ ותמיכה מכיל והרשות. הפרויקט יחל בשכונה ב' בעיר והתושבים מוזמנים להציע רעיונות עד ה-19.9.2019.

חולמים לעשות משהו למען העיר ותושביה? יש לכם רעיון למיזם חברתי או פעילות למען הציבור? פרויקט "חושבים עושים" של חברת כיל מגיע לשכונה ב' בבאר שבע ובשיתוף העירייה וחברת כיוונים מציע ליזמים חברתיים להגיש רעיונות לפעילויות או פרויקטים חדשים.

במסגרת הפרויקט, תושבי העיר מציעים מיזמים חברתיים שהיו רוצים לקדם. הפרויקטים הנבחרים מקבלים ליווי מקצועי, מימון ותמיכה משלב הרעיון ולמשך היישום. במהלך השבועות האחרונים פורסם קול קורא ברחבי שכונה ב' בעיר המזמין את התושבים להציע מיזמים חברתיים שונים שישפיעו לטובה על המרחב הציבורי.

את ההצעות אפשר להגיש באתר הפרויקט עד התאריך 19.9.2019 – https://bit.ly/2YNW6BI

עדי פרידמן, מנהלת תחום קהילות בכיוונים, מסרה: "אנו מתרגשים להתחיל את פרויקט 'חושבים עושים' של כיל בבאר שבע. המטרה שלנו היא לגרום לתושבים להיות יותר מעורבים בשכונה ולחזק את הקהילתיות בתוך השכונה. פרסמנו קול קורא מזמין ונגיש לתושבי השכונה שעיקרו הוא לרצות לשנות, לעשות וליצור עבור השכונה. אנו קוראים לכל המעוניינים להגיע ולהגיש את ההצעות שלהם לפרויקטים שיש בהם אימפקט קהילתי חברתי. במקביל לעבודה מול התושבים, פנינו גם לבעלי העסקים בשכונה שיציעו מיזמים בסמוך לעסק שלהם. מבחינתנו מדובר בהזדמנות מרגשת להציע לתושבים לקחת אחריות על המקום שהם חיים בו מתוך תפיסה בסיסית שהם יודעים הכי טוב מה הם צריכים".

ארז קמה, מנהל קשרי קהילה כיל, סיפר: "תכנית חושבים עושים שנולדה אצלנו בכיל שמה את התושבים במרכז. התכנית החלה לפני כחמש שנים בירוחם ומאז התרחבה גם למועצות שכנות אחרות וכל זה במטרה לבנות רשת של קהילות המובילות שינוי ברחבי הנגב. הנגב הוא הבית של כיל ובאר שבע היא בירת הנגב ולכן זהו צעד מאוד משמעותי עבורנו. אני מאחל לכולנו הצלחה רבה עם הפרויקט ועם המיזמים השונים שיבחרו".

קול קורא
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן