תחום בוגרים | מחלקת הנוער העירונית - כיוונים

תחום בוגרים | מחלקת הנוער העירונית


תתארו לכם שישנו מקום אחד שמרכז עבורכם את כל המידע שאתם צריכים, שמציע עבורכם סיוע לכל שאלה שמתעוררת, שמייעץ, מכוון, מלווה ונותן הטבות שוות – ובעיקר, מגבש ונותן לכם תחושה שאתם לא לבד.

תחום הבוגרים בעיר הוא בדיוק המקום הזה!  הוא הוקם במטרה לתת מענה עירוני במגוון תחומים לכל בוגרי העיר בגילאי 18-21 ומתוך השאיפה לחזק את הקשר ותחושת השייכות של הבוגרים לעיר; הוא פועל בשנתיים האחרונות במרכז לשירות משמעותי של מחלקת הנוער העירונית, שמופעל על ידי חברת כיוונים ועיריית באר שבע.

השירות רלוונטי לכל בוגר בעיר החל מסיום לימודיו ועד לשחרורו הצבאי; במהלך שנת השירות או המכינה הקדם צבאית טרם הגיוס וכמובן שגם במהלך השירות  הצבאי  או השירות הלאומי/אזרחי.

תחום הבוגרים מציע סל שירותים רחב מאוד החל מייעוץ הכוונה במהלך שנת הגשמה- שנת שירות/ מכינה קדם צבאית והסבר זכויות והטבות מול מסגרות הישרות- (מה מגיע לי? למה אני מחויב?); ועד להתלבטויות, בעיות, שאלות, חששות במהלך השירות הצבאי /הלאומי והתנהלות מול המסגרת הצבאית- בעיות ת"ש, מעבר תפקיד, הכרה בחיילים בודדים; ומציע גם סיוע נקודתי בתחומים נוספים. בנוסף לאלו שוקד תחום הבוגרים על יצירת פנאי משמעותי בעיר כמו: הפקת אירועים ייחודיים לבוגרים, השקת כרטיס הטבות לבתי עסק, סדנאות , הרצאות ועוד.

השירות ניתן בחינם וכולל ליווי נקודתי, ייעוץ והכוונה, תיווך, הנגשת מידע ושירותים וסיוע בלתי-אמצעי – כל זאת בהתאם לצרכי הבוגר. כמו כן, קיימות תכניות ייחודיות לאוכלוסיית 'שנת-ההגשמה', לש"שים ולמכיניסטים, לחיילים בודדים, למשתחררים ועוד.

לפני פסח נערך תחום הבוגרים אירוע הוקרה לש"שים ולמכניסטים הבאר-שבעים אשר בחרו בעשייה משמעותית לפני השירות הצבאי. האירוע שהופק בשיתוף עם I love bash העשיר את המשתתפים במידע על העיר באר שבע והתפתחותה לאורך השנים בסיור שכלל טעימות אוכל ברחבי העיר העתיקה וסדנת טעימות בירה במבשלת 'ברושופ'. נושא האירוע עסק ביזמות והגשמת חלומות ונערך במסגרת תכנית 'שנת ההגשמה'.

בימים אלו קם פורום-מוביל של בוגרי העיר בהנחיית רכזת הבוגרים שמטרתו ליזום, להוביל ולקדם את תחום הבוגרים בעיר!  בקרוב תפורסם סדרת 'הרצאות על הבר' בשיתוף מיזם Wize "על הבר"  – מיזם לפיתוח תרבות חיי לילה שמקדמת מדע, יזמות, חדשנות וטכנולוגיה המיועדת לבוגרי העיר!

כרטיס הטבות שיכלול גם אירועים ייחודים לבוגרי העיר הוא חלק מההפתעות הרבות שתחום הבוגרים מכין לכם!

ברקוד לדוקסאם אתם בוגרי העיר – מהרו להצטרף למאגר הבוגרים בעיר

אם אתם מעוניינים לקחת חלק פעיל בעשייה המשמעותית בעיר, אם בוער בכם להוביל ולשנות – אתם מוזמנים ליצור קשר עם גל, רכזת הבוגרים שזמינה עבורכם גם עבור כל שאלה אחרת במספר:  054-5624412 | 08-6290022
או במייל: bogrimnoar@kivunim7.co.il

תחום בוגריםתחום בוגרים

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן