100 שנות תעופה בנגב - כיוונים

100 שנות תעופה בנגב


המרכז להנצחת חיילי אנז"ק הוא מקום ייחודי בארץ, המספר באופן חווייתי את סיפורם של חיילי אנז"ק ואת סיפור כיבוש העיר באר-שבע.

הערב יתקיים ביום ג', 18.2 החל מהשעה 19:30 וכולו מוקדש לתעופה בארץ ממבט היסטורי, מתקופת מלחמת העולם הראשונה ועד היום. התוכנית האומנותית תכלול מספר הרצאות מרתקות של מיטב המומחים בתחום התעופה וסיפורם היוצא דופן של חיילי האנז"ק.

על ההרצאות והמרצים:

*     תעלומת אנדרטת הטייסים בבית הקברות הבריטי בבאר שבע-הרצאתו של בן קשלס מהנדס אווירונאוטיקה, חוקר תעופה וצייר תעופה: כיצד הגיעה לבית הקברות אנדרטה לזכר הטייסים הבריטיים שנפלו בנגב ואיך דווקא האויבים ייסדו את האנדרטה לזכרם.

*     חיל האוויר הבריטי בארץ ישראל בתקופת המנדט- הרצאתה של ד"ר רבקה ירמיאש, גמלאית רשות שדות התעופה: תפקידו, סדר הכוח ומיקומו של חיל האוויר הבריטי בארץ ישראל בתקופת המנדט והשפעותיו על עולם התעופה בארץ כיום.

*     על שדות התעופה בבאר שבע וסביבתה-הרצאתו של עזרא פימנטל, מחבר ספר 'נתיב האנז"ק בארץ ישראל: סקירה מרתקת על שדות התעופה בבאר שבע וסביבתה ועל הטייסות המפתיעות שלקחו תפקיד מכריע במלחמת העולם הראשונה בקרב על באר שבע ובקרבות סמוך לה.

*    על בירה וחברות תעופה – גלעד נאמן: מה שלא ידעתם על הקשר שבין חברות בירה לחברות תעופה. בסוף ההרצאה ייהנו המבקרים מטעימות בירה ונשנושים.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים: 08-3730362 , rsv@kivunim7.co.il

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן