הנוער העובד והלומד - כיוונים

הנוער העובד והלומד

unnamed (2)

תנועת הנוער הנה מסגרת המאפשרת לחניך להגשים את ערכיו באופנים שונים במציאות – כמדריך, כפעיל, כאדם מעורב חברתית, כחבר בקבוצה ובבחירתו להמשיך להגשים גם לאחר סיום בית הספר במסגרת שונות בתנועה.

הסתדרות הנוער העובד והלומד (אז הנוער העובד) הוקמה בשנת 1924 בארץ ישראל, בידי בני נוער עובדים שהתאגדו להגן על זכויותיהם במקום עבודתם

כיום עומדת התנועה בשנת התשעים להיווסדה, והיא גדולה ומגוונת. לתנועה מאות סניפים, קינים ומועדונים ברחבי המדינה. חניכים ומדריכים בה עשרות אלפי נערות ונערים יהודים, ערבים ודרוזים, נערים עובדים ולומדים, ותיקים ועולים, מהעיר, מהפריפריה, הקיבוץ והמושב, נוער עם צרכים מיוחדים וכן נערים ונערות בסיכון. כל אחד בהתאם לצרכיו המיוחדים, מורשתו התרבותית ורוח הסביבה בה גדל.

המדריכים והחניכים מקיימים פעילות משמעותית לאורם של ערכים ומטרות משותפים : שוויון ערך האדם, ציונות, הגשמה, צדק חברתי, קיום משותף בין יהודים וערבים, מעורבות חברתית, חתירה לשלום וקיומה של חברה ישראלית דמוקרטית, מוסרית וצודקת וכמובן שמירה על ערך החיים. תנועת הנוער העובד והלומד היא תנועה המונהגת על ידי בני ובנות הנוער. ההחלטות על דרכה של התנועה, כמו גם החלטות קבוצתיות מתקבלות באופן דמוקרטי, על פי בחירתם של חבריה.

 

טלפון: 058-482-2154

קישור לאתר התנועתי: לחצו כאן

סניף 

כתובת

ימי פעילות

פרטים ליצירת קשר 

עמוד ברשתות החברתיות

כלניות

בית ספר כלניות

שלישי שישי

לירון : 0525453815

 

אינסטגרם: noal4u

שכונה ט'

אופירה 34

שני שלישי שישי

דויד : 0584822154

 

פייסבוק:noal4u

 

 

  • פברואר יוצא מן הכלל

    חודש שלם שמוקדש להשתלבות בחברה הישראלית, חיבוריות בין אוכלוסיות עם ובלי מוגבלות, ומחויבות לחברה מגוונת ומאוחדת. גם בפברואר וגם לאורך השנה אנחנו כאן במטרה לנרמל, לקרב ולחזק את הקשר בין הקהל הרחב לבין א.נשים עם מוגבלויות

  • עצמאות סופי לפרסום 1 ראשי

    אירועי עצמאות בעיר באר שבע

  • אירועים פורים בב"ש

    פורים 2022 בבאר שבע הולך להיות שמח מתמיד! החג ה-כ-י שמח ומבדח יוצא לדרך ואיתו אירועי פורים בכל רחבי העיר.

חדשות חמות!

    Sorry, no content matched your criteria.

דילוג לתוכן