חוגי הסיירות של קק"ל - כיוונים

חוגי הסיירות של קק"ל

חוגי סיירות קקל

חוגי סיירות הוקמו, כמפעל הנצחה, ע"י קבוצה מקרב חבריו של אורי מימון ז"ל שנפל במלחמת יום הכיפורים.ייעוד חוגי סיירות הוא קיום תשתית חינוכית, נגישה גיאוגרפית וכלכלית, המאפשרת לכל נער ונערה בישראל להתפתח כ"בני הארץ הזאת", דרך סיירות, הפעלת מסגרת המאפשרת לבני נוער להתפתח כבני אדם, המכירים את ארצם ואוהבים אותה, על נתיבותיה ואנשיה, בדרך של התנסות בלתי אמצעית בשטח, בקבוצה קטנה.

חוגי סיירות מעודדים רכישת מחויבות חברתית והעצמה אישית הנובעים מתרגול מיומנויות השטח, החברות בקבוצה והטיול כמשל ודוגמה לחיים.

התחומים בהם חוגי סיירות פועלים למען איכות הסביבה הם בראש ובראשונה החדרת המודעות והקשר הישיר של החניכים עם הארץ ונופיה תוך שמירה על ערכי הטבע, הנוף והדאגה לאיכות הסביבה הקרובה והרחוקה בה הם חיים.

בפעילות השבועית ובמהלך שנות פעילותם בחוגי סיירות, החניכים משתתפים במבצעי ניקיון רחבים בשיתוף עם רשות הטבע והגנים לאורך החופים, בנחלים ובחניונים.

חניכי חוגי סיירות משתתפים במבצעים אקולוגיים כמו הצלת צבי ים לאורך החוף, טשטוש קוליסים של רכבי שטח בשמורות הטבע והעברת פקעות של צמחי בר מאתרים המיועדים לבנייה.

התהליך החינוכי בחוגי סיירות יובל ע"י מדריכים בעלי שיעור קומה המהווים מודל לחיקוי ודוגמה אישית לחניכים. תוך כדי ההדרכה המדריך יתפתח מקצועית, חינוכית וערכית.

המדריכים הצעירים יגייסו את הדור הצעיר, יזרעו את הזרעים וידריכו את הקבוצות הצעירות.

הקבוצות נבנות על בסיס גילאי ופעילותן מתבססת על מפגש שבועי (פעולה) בן שעתיים, טיולים חודשיים בני יום וחצי ועל מחנות ומסעות בני 3-5 ימים בחופשות בית הספר.

קישור לאתר התנועתי: לחצו כאן

סניף 

כתובת

ימי פעילות

פרטים ליצירת קשר 

עמוד ברשתות החברתיות

נאות לון

יער לון

ראשון שני רביעי חמישי ושישי

נמרוד (רכז דרום)

0555604168

אינסטגרם: sayarut.kkl.jnf

נחל עשן 

חנה רובינא 8

   

פייסבוק: sayarut.org

תמונה חוס קקל
  • פברואר יוצא מן הכלל

    חודש שלם שמוקדש להשתלבות בחברה הישראלית, חיבוריות בין אוכלוסיות עם ובלי מוגבלות, ומחויבות לחברה מגוונת ומאוחדת. גם בפברואר וגם לאורך השנה אנחנו כאן במטרה לנרמל, לקרב ולחזק את הקשר בין הקהל הרחב לבין א.נשים עם מוגבלויות

  • עצמאות סופי לפרסום 1 ראשי

    אירועי עצמאות בעיר באר שבע

  • אירועים פורים בב"ש

    פורים 2022 בבאר שבע הולך להיות שמח מתמיד! החג ה-כ-י שמח ומבדח יוצא לדרך ואיתו אירועי פורים בכל רחבי העיר.

חדשות חמות!

    Sorry, no content matched your criteria.

דילוג לתוכן